Ja, OZ is in de eerste plaats een ziekenfonds. Maar wel een met een visie op gezondheid die een stuk verder gaat. OZ houdt ook mensen fit, geeft advies over voeding, verzorgt kleine kapoenen, helpt in het huishouden en organiseert toffe (jeugd)vakanties. En die variatie maakt dat OZ een enorme diversiteit aan inhoudelijk interessante jobs kan aanbieden. Er is slechts één probleem: weinig sollicitanten weten dat. OZ vroeg Fantastic om een fris concept dat inzetbaar is voor verschillende doelgroepen. Een campagne die duidelijk maakt dat het Onafhankelijk Ziekenfond zoveel meer is dan een ziekenfonds. Een slimme zet, als je het ons vraagt.

Poco Loco is een op en top Roeselaars bedrijf dat een gamma van lekkere producten op basis van maïs produceert en zowel in België als internationaal verdeelt. Van tortillawraps, naar chips en snacks in allerhande vormen en smaken tot maaltijdkits, kruidenmengsels en salsa’s. Hun slogan? Twope vo de vorut, West-Vlaams voor samen groeien. Omdat Poco Loco groeit, zoekt het nieuwe medewerkers: ploegleiders, magazijniers, techniekers en operatoren. Het bedrijf vroeg Fantastic om een campagne die authentiek, maar ook wat loco is.

De Audi e-tron is een technologisch huzarenstukje, puur pionierswerk van de Duitse autobouwer. En Audi Brussels mag ‘m exclusief bouwen! Dus moest de vestiging op zoek naar echte pioniers: ervaren technici, hands-on skilled engineers en bachelors met talent. Een hard to reach target group, een uitdaging voor Fantastic.

Armonea is een organisatie gespecialiseerd in ouderenzorg. In hun 87 huizen werken in totaal 6500 mensen, 3/4 van hen zijn zorgprofielen. Armonea vroeg Fantastic een duurzaam Employer Brand te ontwikkelen voor een brede doelgroep. We gingen voor een verrassende campagne die toch helemaal in lijn ligt met de waarden van het huis.

EY is een van de Big Four in consultancy. Hun slogan? Building a better working world. Het internationaal bedrijf vroeg Fantastic een fris employer branding concept. Een campagne die EY ademt, een brede doelgroep aanspreekt en ook voor corporate doeleinden gebruikt kan worden.

De Gentse flikken zoeken nieuwe collega’s: mensen die volledig zichzelf zijn, maar ook helemaal flik zijn of flik willen worden. Politie Gent is een diverse politiezone die bestaat uit verschillende gespecialiseerde afdelingen, maar wel als één team werkt aan de veiligheid in Gent. Het korps wil een concept dat een brede doelgroep aanspreekt én wil specifiek inzetten op jongeren met een multiculturele achtergrond. Een heterogeen korps is immers essentieel voor de toekomst van de politie én de Gentse veiligheid. 

Aertssen in Stabroek is een belangrijke Belgische spelers op vlak van Bouw & Infra, Kranen Transport & Logistiek. Door hun sterke internationale groei hadden ze nood aan maar liefst 100 extra werknemers. Samen met Fantastic kozen ze ervoor een jobdag te organiseren om geïnteresseerden te laten proeven van de job.

Telenet wil door innovatie de absolute nummer één worden op het vlak van media en communicatie in België. Om die koppositie te bereiken hebben ze een pak nieuwe mensen nodig. Het doel: de aandacht trekken van multiskilled young grads met passie voor IT.

Medewerkers bij Alken-Maes zijn meesters in het brouwen van verfrissende bieren en ciders. Maar ook meesters in sales-, marketing- en HR. Zijn doen Alken-Maes draaien. Het bedrijf vroeg Fantastic een volledig nieuw, fris concept te bedenken. De uitdaging: de drive en energie die bij Alken-Maes hoort van het beeld doen spatten.

Lyreco is een wereldspeler van formaat in office supplies. Ze contacteerden Fantastic om hun carreersite een complete makeover te geven. Belangrijk: de sterke band tussen de verschillende afdelingen binnen het bedrijf moest voelbaar zijn. Challenge accepted, uiteraard.