Ceratec - Fantastic - Het bureau dat met je meedenkt

Briefing.

Ceratec groeit enorm en zoekt versterking. 100 nieuwe, technische medewerkers:  ingenieurs, werfleiders, servicetechniekers en elektriciens voor de vestigingen in Ploegsteert, Olsene, Tournai en Templemars. Gewilde profielen in een regio met een lage werkloosheid: challenge accepted!

Onze aanpak.

We bedachten de campagne ‘Join the C-team’. Een concept met power dat Ceratec onderscheidt van de concurrentie en het doelpubliek target. Na een interne enquête en focusgroepen met de medewerkers, brachten we de juiste boodschap via een multimediale campagnes tot bij de juiste profielen in de regio.

Eigen medewerkers in de hoofdrol

De beelden en verhalen van de Ceratec-medewerkers waren de rode draad in de communicatie. We haalden alles uit de kast: van printadvertenties tot storytelling op nichesites en social media, van huis-aan-huisflyers tot out-of-homebierkaartjes. We creëerden ook een wervende video- en radiospot.

CERATEC2

Jobsite

Centraal in de campagne stond de gloednieuwe jobsite.

WEBSITE_MOCK_U3

De resultaten.

Imago Boost

13k

bezoekers in één maand op de nieuwe jobsite

200

inschrijvingen voor de jobdagen

500

sollicitaties

Ken Callebaut Creative Director

Samenwerken met een
straffe Creative Director?

Contacteer Ken
Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape

Oeps! Je lijkt te surfen met een verouderde browser. Dit kan er voor zorgen dat je deze website niet optimaal weergegeven krijgt. We raden je dan ook aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een geüpdate browser kan je het internet op een moderne en veilige manier verkennen.