EY - Fantastic - Het bureau dat met je meedenkt

Briefing.

EY is een van de Big Four in consultancy. Hun slogan? Building a better working world. Het internationaal bedrijf vroeg Fantastic een fris employer branding concept. Een campagne die EY ademt, een brede doelgroep aanspreekt en ook voor corporate doeleinden gebruikt kan worden.

Onze aanpak.

Als eerste stap analyseerden we het DNA van EY als werkgever aan de hand van focusgroepen met de medewerkers. Op basis van hun antwoorden stelden we de bouwstenen van de EVP op.

Wat EY beter maakt dan de andere Big Four? The spotlight is on their people. EY is menselijker, biedt meer kansen, stimuleert teamwork en heeft de meest interessante opleidingen in de sector.

We gingen voor een creatief, herkenbaar en futureproof concept: Better begins here, at EY. 

 

 

The keywords

Wat houdt better concreet in? Dat hebben we verduidelijkt met keywords. Bij EY staan de medewerkers in de schijnwerpers: de spotlight (afgeleid van de EY beam) komt terug in de visuele stijl.

EB Movie

Your dream career begins here. Hoe here er precies uitziet
tonen we met een EB Movie. In de hoofdrollen: de medewerkers!

Prints

“The better the questions. The better the answers. The better the world works.” Samen met EY definieerden we voor elk keyword prikkelende, werkgerelateerde vragen.

Ken Callebaut Creative Director

Samenwerken met een
straffe Creative Director?

Contacteer Ken
Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape

Oeps! Je lijkt te surfen met een verouderde browser. Dit kan er voor zorgen dat je deze website niet optimaal weergegeven krijgt. We raden je dan ook aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een geüpdate browser kan je het internet op een moderne en veilige manier verkennen.