Aertssen jobdag levert maar liefst 355 sollicitatiegesprekken op
Aertssen in Stabroek is een belangrijke Belgische speler op vlak van Bouw & Infra, Kranen Transport & Logistiek. Door hun sterke internationale groei hadden ze nood aan maar liefst 100 extra werknemers. Samen met Fantastic kozen ze ervoor een jobdag te organiseren om geïnteresseerden te laten proeven van de job.
De uitdagingen
- Door de sterke groei heeft het bedrijf nood aan maar liefst 100 extra gekwalificeerde technici, kraanbestuurders, elektromechanici, ingenieurs, …
- We organiseerden een jobdag om geïnteresseerden te laten proeven van de job en om kennis te maken met toekomstige collega’s én machtige machines d.m.v. VR en een kraansimulator.
- Op lange termijn wil het bedrijf zich profileren als employer of choice in de ruime regio bij technische profielen.
Mighty machines & mighty jobs
Op basis van een diepgaand gesprek met het management werden de differentiatoren gedefineerd als basis van de strategie en het concept: ‘Mighty machines & mighty jobs’.
Social campaigning
Om de aandacht van de geschikte profielen te trekken, werd er een teaservideo uitgewerkt om hen warm te maken voor een job bij Aertssen.
Ingezette media
In recordtijd werd een multimediaal communicatieplan opgemaakt én uitgevoerd, lanceerden we een landingspage en creëerde onze studio al het grafische materiaal.
Het resultaat?
Wil jij je employer branding ook de nodige kruiding geven?
Geef ons een seintje. We bekijken met plezier wat we voor jou kunnen betekenen.