Audi Brussels Jobdays - FANTASTIC - Het employer branding agency dat met je meedenkt

fantastic – news – audi brussels jobsdays
18 september 2020 door Tim Camerlinckx in Event

Audi Brussels Jobdays

Data driven marketing

Analyse van data heeft ervoor gezorgd dat we op een efficiƫntere en snellere manier mailings kunnen automatiseren en personaliseren. De tijden dat we een standaard e-mail naar een hele lijst ontvangers stuurden en hoopten op het beste, liggen al lang achter ons.

In 2017 merkten we dat marketeers meer en meer data-driven beslissingen nemen als het op e-mailmarketing aankomt. Het ‘send it and forget it’ principe is gepasseerd en als we echt het beste uit onze e-mailcampagnes willen halen, moeten we ons baseren op zoveel mogelijk datapunten. Data driven marketing analyse van data heeft ervoor gezorgd dat we op een efficiĆ«ntere en snellere manier mailings kunnen automatiseren en personaliseren. De tijden dat we een standaard e-mail naar een hele lijst ontvangers stuurden en hoopten op het beste, liggen al lang achter ons.

Decorational eleemnt: geometric shape Decorational eleemnt: geometric shape
Fantastic Team - Ken Callebaut
Ken Callebaut Creative Director

Op zoek naar een
straf verhaal?

Contacteer ons
Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape

Oeps! Je lijkt te surfen met een verouderde browser. Dit kan er voor zorgen dat je deze website niet optimaal weergegeven krijgt. We raden je dan ook aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een geüpdate browser kan je het internet op een moderne en veilige manier verkennen.