Bij Armonea maken ze ‘elke dag iemands dag’ - Fantastic - Het bureau dat met je meedenkt

13 december 2018 door Studio Fantastic in Nieuws

Bij Armonea maken ze ‘elke dag iemands dag’

Goed nieuws: de nieuwe employer brand-campagne die we voor Armonea creëerden, is gelanceerd! De slagzin? Maak elke dag iemands dag. En die hebben we niet zomaar gekozen.

Zoals altijd hebben we als eerste stap het DNA van het bedrijf en van de medewerkers geanalyseerd. We stelden tijdens met focusgroepen aan medewerkers de vraag wat werken bij Armonea uniek maakt. Wat is goed? Wat kan beter? Waarom moeten kandidaten solliciteren?

Een ding was overduidelijk: het draait voor de medewerkers van Armonea om het welzijn van hun bewoners. “Hen zien genieten, daar genieten ook wij van. We bieden hen zeven dagen op zeven kwalitatieve zorg, we proberen elke dag fijne momenten te creëren.”

Maak elke dag iemands dag is dus het destillaat van de focusgroepen. De medewerkers bezorgden ons met hun antwoorden de input voor het concept én krijgen ook de hoofdrol in onze campagne. Zij zijn de ambassadeurs die op de advertenties staan, opduiken op social media en in testimonials aan hun toekomstige collega’s vertellen waarom elke dag iemands dag maken écht voldoening geeft.

Hoe we de campagne lanceren? Met een knappe video. Een sollicitatiegesprek is jezelf even voorstellen bij de directie toch? Mis. Alé, voor een keer toch. Binnenkort meer!

Decorational eleemnt: geometric shape Decorational eleemnt: geometric shape
Guy Wilssens Head of Client Services & Founder

Op zoek naar een
straf verhaal?

Contacteer Guy
Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape Decorational element: geometric shape

Oeps! Je lijkt te surfen met een verouderde browser. Dit kan er voor zorgen dat je deze website niet optimaal weergegeven krijgt. We raden je dan ook aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een geüpdate browser kan je het internet op een moderne en veilige manier verkennen.